RSS 2.0

Ett litet livstecken

Inlägget skrivet: 2009-05-29 Klockan 11:16:57

Har inte hunnit med bloggen på ett tag nu. På grund av att jag inte haft något liv att tala om ;-P På dagarna har det varit jobb med hemsidan och på kvällarna har jag varit dödstrött. Nu blir det litet lugnare.

Idag ska jag titta på en annan grupps hemsida och projektrapport idag. På tisdag blir det att skriva opponnering på den, plus att vi ska skriva en presentation av vår hemsida. Kanske får lite ändringar som vi måste göra på vår hemsida då också.

På torsdag är det presentation och opponnering av allas hemsidor och projekt (5 st). Sen ska vi ladda upp vår hemsida på riktigt. Kommer komma hem riktigt seeent på torsdag alltså. Hade gärna visat hur hemsidan ser ut men får tyvärr inte det ännu.

Ni får gärna gå in här sent den 4 juni eller den 5 juni www.trasdockorn.se, så får ni se vad jag har jobbat med nu i flera veckor.

Maten de här dagarna har inte bestått av så mycket mat. Har blivit mest godis och annat skräp.

Motionen har även den blivit lidanade. Var ute och gick 30 min och sprang 30 min på måndagen. Sen har jag mest suttit still framför en datorskärm. Har dessutom dragit på mig en lättare förkylning, vilket ju inte gjort mig direkt piggare. DIag har jag dock rört på mig, blev en promenix på 50 min med min nya fina stegräknare.



Steg
Onsdag: 6130
Torsdag: 5936

Kommentarer
Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2009-05-29 Klockan 11:16:57

Jag har också jättemycket att göra så bloggen, maten och allt blir lidande. Ska bli kul att se sidan sen när den är uppe :)



Tack :) Tror den kommer dölja magen bra :P



Ja det va synd... för den va väldigt figursnäll, men inte mycket man kan göra tyvärr.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback