RSS 2.0

One step forward and to step back

Inlägget skrivet: 2009-05-13 Klockan 14:17:17

Igår var det tjejkväll hos Myran, var jag, Edona, Jenny och Anna som var där. Åt kakor, bröd, kex ost, frukt och choklad. Som synes inte så mycket nyttigt. Men roligt och trevligt hade vi allt ;-D

Ja, inte har det gått så bra att vara lite friare. Har haft ett enormt sug de senaste dagarna. Samtidigt som jag varit trött och orkeslös. Kanske håller på att bli sjuk??? Eller så har jag bara varit stressad, som vanligt =/

Vilket fall som så har maten, som sagt, inte gått så bra.
Tänker inte ställa mig på vågen den här fredagen, utan den får snällt vänta på mig till nästa vecka. Ikväll blir det till att laga lite goda lunchlådor och ta sig i kragen, för fläsket ska väck!


Kommentarer
Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2009-05-13 Klockan 14:17:17

Vad jobbigt att du känner dig seg och så. Kan det ha varit för att du åt så lite och tränade mycket? Kroppen kanske gick i sparläge. Ja man blir trött på att räkna kcal hela tiden och så, sen blir det lätt ett stressmoment. Kroppen kan behöva lite vila också för att bygga muskler å så.

hoppas du känner dig piggare snart!



Mysigt med tejejkväll :) sånna måste man unna sig.



Ja det har gått rätt bra mån-idag... hoppas det fortsätter göra det :)



Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2009-05-13 Klockan 14:17:17

Vad jobbigt att du känner dig seg och så. Kan det ha varit för att du åt så lite och tränade mycket? Kroppen kanske gick i sparläge. Ja man blir trött på att räkna kcal hela tiden och så, sen blir det lätt ett stressmoment. Kroppen kan behöva lite vila också för att bygga muskler å så.

hoppas du känner dig piggare snart!



Mysigt med tejejkväll :) sånna måste man unna sig.



Ja det har gått rätt bra mån-idag... hoppas det fortsätter göra det :)



Ja det är svårt att våga ställa sig på vågen när man har haft några inte lika bra dagar. Hoppas det går bra för dig nu! Du är ju så duktig och kan det här!



Jag har lagt upp en till "räknare" från ticker factory nu med nedräkning till min födelsedag, då jag hade min måltid... tror inte jag kommer klara det ;P

Ha det bra :)

Postat av: Emelie
Inlägget skrivet: 2009-05-13 Klockan 14:17:17

Ja, konstigt nog känner jag mig stressad, fattar inte varför men känns som att dagarna är fullspäckade, och inte gör det saken bättre att vi håller på att ändra om i hämtningstiderna på dagis och jag kan inte längre ut och springa på morgonen...

Hmmm...Ja ja, har inte en suck över hur det går med vikten denna veckan, har till och med glömt att väga mig på morgonen, haha.

Hoppas det går bättre tills nästa vecka för dig, själv vill jag åtminstone loosa några hekton till av semesterfettet!

KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback