RSS 2.0

Promenix

Inlägget skrivet: 2009-05-09 Klockan 10:20:58

Blev en promenad imorse istället. Jag var nämligen alldeles för trött i benen för att orka springa. Tyckte det var bättre att vänta en dag till med att gör det då. Fredrik var väldigt nöjd med mitt val.

Idag har jag min "fri-dag".
Satsar på att äta bra om än lite lyxigare. Har en påse med godis i skafferiet. Men vet inte om jag är sugen på det. Får se om jag är det ikväll för isf blir några bitar.

Ikväll blir det troligtvis grilling hos mamma. Hoppas att vädret vill oss väl. Just nu är det blåsigt och molningt, så länge det inte regnar så är det ju lugnt. Annars får vi la äta någe annat =P

Dubbelhakornas förlovade land ;D

Kommentarer
Postat av: camilla
Inlägget skrivet: 2009-05-09 Klockan 10:20:58

Härlig bild :)

Javi får hoppas att vädret blir bättre under dagen,för nuär det inget kul.

Blåser här oxå och är mulet.

ha en trevlig dag

Kram

Postat av: Träningsfreak
Inlägget skrivet: 2009-05-09 Klockan 10:20:58

Hej, hittade nyss hit och gillade din blogg=) intressant=) //Träningsfreaket

Postat av: Pulver
Inlägget skrivet: 2009-05-09 Klockan 10:20:58

Grillat är gott, godis är onyttigt :)

Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2009-05-09 Klockan 10:20:58

Skönt med en fri dag :) Gick det bra? Blev det något gott och gick det bra med grillandet?



För mig blev det en lite för fri dag... men jag måste sluta känna ångest så jag ska försöka lägga det bakom mig och säga att det va värt det...



Jo oley va den ju... iallafall jämfört med idag.

Tack så mycket :D



Hoppas att du har haft en bra dag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback