RSS 2.0

Dripp, dropp

Inlägget skrivet: 2009-05-06 Klockan 21:28:15

Idag har det regnat konstant - fram tills dess att Fredrik skulle hem från jobbet (precis som igår). Hur kan man ha sådan tur!? Jag tyckte det var ganska skönt att det regnade, fick man ju en ursäkt att sitta inne hela dagen ;-D Fast jag satt ju inte inne hela dagen - var ute och gick en runda i regnet imorse.

Imorgon tror jag att jag ska springa en runda. Det är ju dock inte så jättelockande om det regnar lika mycket som det gjorde idag. Men det är väl bara till att bita ihop. Kommer ju vara ute max en timme - det är ju inget att gnälla om ;-P


Här hemma håller vi (läs Flemming) på att göra om det gamla datorrummet till tv-/filmrum.
Fredrik hjälper till genom att vara sällskap och jag genom att hålla mig borta. Kommer bli så bra när det är färdigt =D


Onsdag
Träning:
Gick 45 min
Ätit: 1317 kcal
Sparat: 252 + 126 = 378 kcal

Dagar utan godis: 19

Kommentarer
Postat av: Susanne
Inlägget skrivet: 2009-05-06 Klockan 21:28:15

Dom har inte gjort det än i alla fall så man vet jue aldrig... ;)



Är det nåt som har med datorn att göra tror du?! Har för mig att jag har läst något om det nånstans... :D



En annan bor jue i solstaden... Det får jag väl äta upp i morgon nu tänker jag... Men ska jue tvätta så det är lugnt... :P



Postat av: Emelie
Inlägget skrivet: 2009-05-06 Klockan 21:28:15

Åh...duktiga du!!!

Jag ska nog med springa imorgon, hoppas jag pallar :-D :-D.

KRAM!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback