RSS 2.0

75 års kalas

Inlägget skrivet: 2009-11-08 Klockan 09:13:32

Var på Fredriks moromors 75 årskalas igår. Blev smörgåstårta och tårta där. Innan dess blev det godis. Efter blev det 1/2 pizza och 1/2 rör Pringle's. Kändes som att jag inte gjorde något annat än åt igår. Men vi rörde iaf lite på oss också. Gick 1 h och 25 min på förmiddagen.

Fredagen var inte heller så bra matmässigt. Blev Pizza Hut till lunch och till kvällsmat blev det 2 mackor och godis. Fredrik var lite duktigare och åt riktigt mat när vi kom hem. Rörde oss lite även i fredags - 30 min promenad på morgonen och sen några timmars shopping.

Idag är det tillbaka till pointsräknandet igen. Tror inte det blir någon hårdträning idag, utan det blir nog bara en promenad igen. Men så länge jag gör något är jag nöjd. Blir även till att tvätta kläder - som vanligt på söndagar. Och så ska jag nog färga håret idag också =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback