RSS 2.0

Gråa *pip*höst

Inlägget skrivet: 2009-11-07 Klockan 10:11:20

Fredrik och jag var i Malmö igår. Letade presenter till nära och kära. Passade även på att träffa Edona och Tobias som flyttat dit för ett tag sen. Var inget vidare väder men massa affärer man kunde smita in i när det blev för outhärdligt att vara ute.

Idag är ännu en grå dag. Är inte på något vidare humör idag. Känner att jag behöver röra på mig, men har inte lust att göra det i pissvädret. Grr... hatar hösten! Vinter nu, tack!


Så här känner jag idag...


Kommentarer
Postat av: DONNA
Inlägget skrivet: 2009-11-07 Klockan 10:11:20

DU ÄR OND!!!



Postat av: F A N N Y A M A N D A
Inlägget skrivet: 2009-11-07 Klockan 10:11:20

fin blogg, allt bra? kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback