RSS 2.0

Glömde att jag var ledig

Inlägget skrivet: 2009-10-17 Klockan 10:58:06

Firade som sagt 5 år igår. Gick upp tidigt som vanligt och ut och gick 30 min. Sen gav Fredrik sig av till jobbet som. Efter 10-15 min kom han upp igen.

- Glömde du något? frågade jag.
- Ja, jag glömde att jag var ledig idag. sa han och flinade.

Gissa om jag blev glad =D Tog det lugnt hela dagen. Badade, tittade på film och bara myste. Blev alltså inget gym och inget pluggande. Men hey, firar ju bara 5 år en gång så ;-D

Idag blev det dock gym.
Kan ju omöjligt sitta still efter att tittat på Biggest Loser. J*vla vilka kämpar!!!

Fick present igår också, nämligen:



Kommentarer
Postat av: Emelie
Inlägget skrivet: 2009-10-17 Klockan 10:58:06

Grattis till er i efterskott, lät som en helmysig dag det där ju!!!

KRAM!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback