RSS 2.0

Helgen i bilder

Inlägget skrivet: 2009-10-04 Klockan 10:20:36

Har inte varit den rörligaste helgen (eller vecka för den delen). Det dåliga vädret har gjort att jag helt tappat lusten att röra på mig. Men nästa vecka blir det rörelse, oavsett väder - det är alltid fint väder på gymmet ju ;-D

Här kommer några bilder från helgen

Fredag - Spelkväll
Jag satt bara med som sällskap, är så j*vla dålig förlorare och dessutom brukar jag inte vinna = dålig kombination.

Hela gänget - Fredrik, Filip, Simon, Johan, Becky och Macke


Simon planerar för djävulskap *mohaha*



Te, ett måste för att orka hålla sig vaken


Lördag - fixa garderobsdörrarna

Blev att blöta, skrapa, blöta skrap och sen fick Fredrik slipa, spackla, slipa och måla. Var supersnygg tapet under den vi haft innan... eller inte *haha*


Jag drar bort det andra lagret av första tapeten

Söndag - kanelbullensdag
Idag blir det bullbak - är tanken i alla fall. Inte så bra för vikten - men det är ju bara kanelbullensdag en dag om året så vem bryr sig.


Mmm... gott, gotti, gott, gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback