RSS 2.0

Inte riktigt färdig

Inlägget skrivet: 2009-10-29 Klockan 12:14:33

Bloggen är inte riktigt färdig än. Hade inte så mycket tid på oss att fixa med den igår. Eller rättare sagt Fredrik hade inte så mycket tid - är ju han som fixar det mesta. Jag bara säger till ungefär hur jag vill ha det. Ska se om vi kan få den färdig till imorgon.

Var nere på gymmet och körde styrka idag. Blev bara 25 min för vi kom upp lite senare än vi skulle. Imorgon ska jag se till att vi kommer upp lite tidigare. Satsar på att springa minst 20 min på löpbandet imorgon.

Fredrik slutar lite tidigare imorgon
eftersom vi ska in till Kristianstad och byta däck. Resten av dagen ska vi nog bara slappa.

På lördag blir det Växjö för mig och brorsan
- ska hälsa på pappa. Efter att vi har gymmat så klart, kan ju inte förslappa mig helt bara för att det är helg ;-D

Fredrik ska leka med Emil på ett spelkonvent här i Osby.
Planen var visst att sätta sig någonstans och spela ett av våra spel och så fort de yngre kommer fram och frågar om de får vara med ska de säga: "Nej!"
Moget av er killar *haha* ;-P


Fredrik o Emil på lördag.
"Ni får inte vara med,
nänänänänä
..."

Kommentarer
Postat av: livetoday - 52 kilo
Inlägget skrivet: 2009-10-29 Klockan 12:14:33

oh minsann!!! :) växjö. du ska möjligtvis inte vara i växjö på söndag?

Postat av: livetoday - 52 kilo
Inlägget skrivet: 2009-10-29 Klockan 12:14:33

wiiiiiiiiiehie :D tack


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback