RSS 2.0

Killar/män/gubbar lööövs rock!

Inlägget skrivet: 2009-10-24 Klockan 16:34:18

Happ, då har man klarat av en del av den här dagens göra. Först 30 min promenad. Sen Biggest Loser - så klart. Efter det Kristianstad och letat present till Fredriks systerdotter. Efter det iväg på kalas för henne. Sen skjutsa Fredrik till Sibbhult där han skulle hjälpa till på ett bröllop. Senare ikväll blir det att hämta Fredrik där för att ge oss iväg på fest för Christopher som fyller (fyllt?) 25 år *puh*

Var på rockspinning igår.
Har nog aldrig sett så många killar/män/gubbar på ett spinningpass. Fick det till att 11 av 21 var män. I vanliga fall brukar man tycka att det är många killar på ett pass då de är 5-6 st. Så vill man ha mer män på passen ska man skriva att det är ett rock-pass ;-D

Hur som haver - det var ett jätteroligt och jättejobbigt pass.
Marie (som höll i passet) hade verkligen klätt upp/ut sig. Hade svart kajal, svart läppstift, läderbälte med nitar och en Kizz-t-shirt.

Fredrik och jag konstaterade att vi också borde spökat ut oss.
Men, sa jag, var hittar man en sån t-shirt idag liksom?

Det kan jag tala om nu.
För idag köpte jag en Kizz-t-shirt från H&M's barnavdelning. Så svårt var det att hitta en sån alltså *haha* Hittade även ett par nya jeans, en till t-shirt på barnavdelningen - den hade mitt nr (87) på sig så var ju tvungen att ha den - samt ett par tumvantar.

Kläderna fick bli belöning, istället för en klippning. Klarar mig ett tag till utan att klippa håret, hoppas jag =S


Jag och mina nya kläder =D

Kommentarer
Postat av: livetoday - 52 kilo
Inlägget skrivet: 2009-10-24 Klockan 16:34:18

hihii, du är som jag då, kan inte så mycket om design :D hihi



SÅKLART! träning ska vara kul, annars är det ingen mening. DETSAMMA!!!! ;D hihi jag lovar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback