RSS 2.0

Mindre än väntat

Inlägget skrivet: 2009-10-08 Klockan 14:23:26

Var i skolan idag och hade föreläsning. I början av föreläsningen fick vi tillbaka våra arbeten med kommentarer. Det där som jag tyckte gick piss men lämnade in bara för att lämnat in något. Jag fick G!!! Eller ja, så fort jag lämnat in ett abstrakt (vilket jag helt glömt bort att vi skulle göra) och referenslista (som visst försvunnit någonstan för jag vet att jag gjorde en).

Men det var ju ingenting liksom! =D Gör jag på 10 min, typ. Sen satt läraren och gick igenom några generella kommentarer. Alla var bra på att skriva metod, vilket var en positiv överraskning för honom. Folk brukar inte vara det visst. Dessutom fick jag massa beröm (och mitt arbete är ju ändå inte helt färdigt). "Någon skrev återberätta - det var du va Anneli?" och "Anneli, du hade ingångar till de olika kapitlen va?" och så var det något mer...

Jag tyckte det var lite pinsamt.
Var ingen annan som fick så direkt beröm. Mest pinsamt var det ju eftersom mitt arbete inte var helt färdigt heller. Kanske därför han var så snäll mot mig *haha* ;-D

Du skämtar!?

Bara det!?

Okej det fixar jag...

 


Kommentarer
Postat av: livetoday - 52 kilo
Inlägget skrivet: 2009-10-08 Klockan 14:23:26

iiiiiiiiiiih TACK!!!

du är inte heller så pjåkig ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback