RSS 2.0

Pluggdag

Inlägget skrivet: 2009-10-22 Klockan 08:58:45

Blir till att plugga idag. Känner inte alls för det, men måste. Är nöjd så länge jag gör något idag. Bättre lite än inget =D

Var på spinning igår kväll, 45 min. Först var det inte särskilt kul. Körde en låt sittande, en låt stående, sittande, stående... Ja, ni fattar. Inga tempo- eller motståndsökningar. Bara enformigt trampande.

Efter ca halva passet blev det lite ändring på det. Och sista 10-15 min av passet var riktigt bra. Varför körde hon inte så från början för!? =/ Hade ju varit mycket roligare då.

Idag blev det en 30 min promenad på morgonen.
Fredrik ville egentligen sova och först hade jag oxå lust till det. Men så tänkte jag: 30 min vila eller 30 min promenad, vilket blir jag piggast av? Jo, en promenad! Så jag tvingade upp "stackarn" *hehe*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback