RSS 2.0

"Sovmorgon"

Inlägget skrivet: 2009-10-15 Klockan 15:34:37

Blev "sovmorgon" imorse. Skulle gått upp ca 05.45 för att hinna gå en runda innan jag skulle till skolan. Men jag gick upp en timme senare. Tyckte att jag var förtjänt av att sova länge idag. Kände att jag behövde det också höll på att somna på föreläsningen. Kan berott på att det var den sega tanten oxå... Blää hon är dryg, snäll, men dryg.

Blir dock en promenad ikväll, precis som planerat. Kanske blir lite längre eftersom jag latade mig imorse. Den som lever får se...

Annars sitter jag faktiskt bara och väntar på tiden ska gå, så att Fredrik kommer hem (ca 1 h kvar tills dess). Har ingen större lust att göra något - möjligen sova en stund. Tror jag ska lägga mig i soffan och läsa en vanlig bok, ingen kursbok. Det får vänta tills imorgon, då hjärnan är lite mer mottaglig.

Just det jah, vägning imorgon! Ska bli spännande att se vad vågen säger =D

Soffan here I come!
Bye, bye...



Kommentarer
Postat av: Elena
Inlägget skrivet: 2009-10-15 Klockan 15:34:37

Jo, det var bra tips. Tack! (:



Ibland får man unna sig att sova lite längre, sånt är lyx! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback