RSS 2.0

Dumma känsla!!!

Inlägget skrivet: 2009-09-08 Klockan 14:56:09

Känner mig ganska nere nu. Vet inte varför. Suttit och snyftat mig igenom Bridget Jones Dagbok 2, och den är ju inte ens sorglig!!! Satt mest och tyckte synd om mig själv för att jag är så lat och tjock. Vilket ju är helt och hållet mitt eget fel, så jag borde inte tycka synd om mig själv.

Borde ge mig själv en stor fet smäll istället, så att jag vaknar till och rycker upp mig. Men just nu känner jag bara för att sitta inne och titta på snyftfilmer och äta godis. Men något godis blir det bakse mig inte. Sånt äter man bara på lördagar (om alls) så det så!


Kommentarer
Postat av: Emelie
Inlägget skrivet: 2009-09-08 Klockan 14:56:09

Åh, jobbigt med tankarna ibland!

Du kommer snart igen men du har rätt, Bridget Jones får man inte gråta till!!!

KRAM!

Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2009-09-08 Klockan 14:56:09

Känner igen mig i det där... har precis vräkt i mig godis tyvärr :( Jag är så svag! Hure kommer edt sig att man vill banta på kvällen och morgonen men det rä väldigt svårt precis efter middagen när man sätter sig vid TVn...



Duktig du är som vägrar låta godissuget ta över.



sv: Ja man hinner inta alltid med allt.



Ja visst gör det, i början hade vi en väldig fart men nu går det långsammare... Okey vad svårt. Både färg och tapet blir riktigt snyggt, men det är ju billigare med färg, fast färg kräver noggrannare grundabrete tror jag.



Ja jag förstår det, man vill ha lite ordning hemma.

Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2009-09-08 Klockan 14:56:09

sv2: Tack :) det hjälpte, jag fick C (jag klarade det) på en betygskala A-F där A är bäst och F är underkänt.



Jag skulle också vilja få ändring på det... men änså så äter ajg så mycket godis på kvällarna. Får köpa hem lite skorpor och så, så att jag har nåt att tugga på.

Oke, jag gilla inte snyftfilmer men godis är jag också väldigt sugen på helatiden...



Hoppas att du har en bra dag!

Postat av: Jonna
Inlägget skrivet: 2009-09-08 Klockan 14:56:09

Gah behöver jag ens skriva att jag har varit där minst fem ggr varje kväll denna veckan (syftar på godisätandet och tycka synd om biten för att jag ideligen trampar i hundkiss!).



Tänkte komma och hälsa på så fort jag blir ledig =) måste se ert renoveringsobjekt =)



Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback