RSS 2.0

Går i vågor

Inlägget skrivet: 2009-09-30 Klockan 22:56:07

Motivationen till att jobba har verkligen gått i vågor idag. Detsamma gäller dock inte matsuget som legat på top hela dagen. Har hållt mig hyfsat bra, men blev en kebabsallad med beasås och Pepsi till kvällsmat plus en ask med frusen mango och en 55 grams Kexchoklad.

Men då jag egentligen hade lust att frossa i pommes, mackor med massa smör och ost samt minst ett halvt kg godis är jag ganska nöjd med hur jag skött mig. Arbetet är inte klart ännu, men just nu pallar jag inte mer.

Ska gå och lägga mig nu, sen blir det att gå upp tiiidigt för att göra klart arbetet. Kommer väl inte kunna sova så länge ändå, eftersom jag inte är klar med skiten. Men jag är för trött för att forsätta nu. Ser dessutom ljuset i slutet av tunneln nu - är inte mycket kvar på arbetet. Det är dock inte ett bra arbete, så håll alla tummar och tår därute att det blir klart och godkänt (eller iaf bara får några få kompletteringar).

Kram och godnatt!


Kommentarer
Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2009-09-30 Klockan 22:56:07

Hoppas det gick bra att färdigställa arbetet och att du fick godkännt!



Duktigt av dig som inte vräkte i dig allt du var sugen på :)



sv: Ja det va mysigt. Ja det tycker jag också! Vi hade ju sett fram emot den andra filmen.



Oj vad med bra saker du shoppade :) Jag skulle också behöva det men jag har inte lusten eller pengarna till det :P

Ja det är svårt att hitta motivationen när man stressar, men duktigt att du lyckats med lite promenader och gymmning fastän du har så mycket :)

Ja det är svårt att få sig själv att fatta det :P

Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2009-09-30 Klockan 22:56:07

sv2: ja jag tycker att det borde det... men vi fick ju ommålat i köket om vi städade eftersom vi tyckte att det var för dåligt städat.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback