RSS 2.0

Ingen bra dag

Inlägget skrivet: 2009-09-08 Klockan 09:13:31

Var vare sig en bra dag igår eller idag. Stressar upp mig för mycket på småsaker, vilket gör att jag mår piss. Dessutom blir jag helt väck i huvudet. Kan inte tänka en vettig tanke och gör allt för många fel. *suck*

Dagen idag har ju iaf potential till att bli något. Får se om jag lyckas rycka upp mig bara. Grymt trött på min kropp just nu och mig själv för att jag inte gör allt vad jag kan för att den ska bli bättre.

I helgen blir det vägning vare sig jag vill eller inte. Och siffrorna kommer publiceras här på bloggen. För nu j*vlar ska jag ta tag i dem där extra kilona!

Kommentarer
Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2009-09-08 Klockan 09:13:31

Jag känner likadant, jag är så trött på min kropp och så arg på mig själv för att jag bara vräker i mig onyttigheter.



Mina jeans går nog upp lika långt... eller kortare. Har inte vågat prova :P



sv: Hehe aa det är så lätt att fastna här. Det har jag gjort... jag borde plugga istället :P



Tack :) För mig så ärdet olika mellan dagar om jag är sugen på att träna. Oftast är jag mest sugen när jag inte alls har tid :P Dumt nog.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback