RSS 2.0

Regin - Kållered - Göteborg

Inlägget skrivet: 2009-09-23 Klockan 10:48:14

Japp, nu sitter man på Fredriks jobb och försöker plugga lite. Går väl så där. Ska skriva en diskussion på 1-2 sidor om vad jag vill i en bok. Men jag vet i sjutton vad jag tycker är intressant att diskutera om.

Vart att gå upp tidigt idag.
Redan kvart i sex. Var inte allt för pigg då och det visade sig att jag som vanligt missat och packat en del grejor. Jag ska bara lägga ner det och det och det. Vänta lite jag ska bara borsta tänderna också och fylla på en falska med vatten...

Är lite nervös över hur dessa dagarna ska gå nu.
Vet ju att idag och imorgon bara kommer innehålla riktig mat. Har inte pengar till annat. Fredag skulle vi kanske ut. Så den dagen lär ju inte bli något vidare och risken är att lördagen följer i samma bana då =S Men jag tar en dag i taget så får vi se hur det går.

Funderar på om det finns tillgång till våg på hotellet. Om det gör det så kanske jag skulle väga mig på fredag iaf??? Vi får se.

Nu åter till pluggandet!

Tuddilu!



Trötter...

Kommentarer
Postat av: Edona
Inlägget skrivet: 2009-09-23 Klockan 10:48:14

Du kan ju skriva om hälsa. Hur viktigt det är träna, äta rätt och må bra. Hur man faktiskt inte mår bra när man inte tränar eller äter rätt osv. Du har ju en blogg om det här så det är väl ett ganska intressant ämne att diskutera.



Puss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback