RSS 2.0

Seg dag

Inlägget skrivet: 2009-09-03 Klockan 14:04:27

Idag var det skolan igen. Var på en inte allt för givande föreläsning. Känns väldigt segt när man inte behöver anteckna något. Hon lämnade nämligen ut sina overhead-bilder på vanligt papper till oss och sen pratade hon typ bara om det som stod där... Seeegt. Kanske är så att jag känner igen det och därför inte tycker att det är så intressant?

Igår blev det inte många knop gjorda för min del. Skulle pluggat och eventuellt gymmat. Men kände inte för något. Tvättade gjorde jag däremot, så nu har jag inte köttfärssås-fläckar på mina jeans längre i alla fall =D

Borde väl gymma idag, men jag känner inte alls för det. Jag tycker bäst om att träna på morgnarna. Så kanske det blir ännu en vilodag idag och så tränar jag fre, lör och sön morgon istället. Just nu är det väldigt lockande. Tar på krafterna att köra 16 mil och lyssna på en seg föreläsning. Blir lättare om en vecka eller två, när man kommit in i det igen.


Onsdag 2 september

Ätit: 1492 kcal
Motion: Ingen
Steg: 3090
Dagar utan godis: 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback