RSS 2.0

Trööök väder

Inlägget skrivet: 2009-09-28 Klockan 12:24:24

Regn och rusk ute idag =( Hann inte med någon promenad imorse eftersom jag skulle in och träffa pappa innan han började jobba. Var att gå upp lite över 6 för att hinna. Dessutom tror jag inte jag hade haft lust att gå en runda idag i detta äckelväder.

Får se om jag orkar bort till gymmet ikväll. Men ska tvätta ikväll och det brukar göra mig trött som attans, så antagligen får det vänta tills imorgon med träning.

Har börjat med fixa i sovrummet nu.
Drog ner bården igår. Var hyffsat lätt. Fick blöta, skrapa, blöta och skrapa. Sen fick man ju ta det lite försiktigt eftersom det tyvärr är mönstertapet. Men vi är så tacksamma att vi inte behöver putsa och fixa så det gör inte så mycket att det är mönstertapet.

Nu ska vi bara köpa färg. Måla. Slipa garderobsdörrarna. Och måla listerna runtom. Sen är det klart =D

Nu är det luuunch...


Kommentarer
Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2009-09-28 Klockan 12:24:24

Vad kul att det går bra med sovrummet :)

Här regnar det också... det regnade så hårt i morse att det väckte mig och till och med min oväckbarea sambo...45 min innan klockan skulle ringa så det va lagom kul.



Vad kul med shopping, hittade du nåt kul?



sv: Ja så är det för mig med och vissa dagar tyvärr... käns som att det inte finns nåt stopp ibland! och tyvärr har de dagarna kommit väldigt ofta på senaste tiden :(



Ja det verkar ju gå jättebra för dig med träningen! Önksar det gick lika bra för mig men jag är mer för att gymma på mitt gym och det rä ju så långt bort :/



Ja det är ju tyvärr höst... fast då kan man ju dra på sig stora sköna koftor :P Fast sommarvärme är ju bäst! Fast jag gillar regn, så länge jag inte ska nånstans, men att jogga eller gå promenader älskar ajg att göra i regn. Det käns så mysigt och lugnt. och så är det så skönt att sova när det regnar (så länge det inte väcker en).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback