RSS 2.0

Motivationen på väg tillbaka

Inlägget skrivet: 2010-08-16 Klockan 14:12:11

Äntligen börjar motivationen komma krypandes tillbaka. Både till att äta rätt och till att röra på mig. Nu gäller det bara att ta vara på motivationen så att jag får en snabb-skjuts i rätt riktning de dagar då motivationen lyser med sin frånvaro.

Idag blev det 15 min intervaller på löpbandet och 30 min blandad styrka.
Igår blev det bara en liten mys-runda med Päran, Carita och My på kvällen. Maten igår gick kanon och självklart kommer den gå kanon även idag ;-D

Slänger in två bilder från tältningen den 7-8 augusti. Hade jättemysigt fram till läggdags. Först var det för varmt (kamin i tältet), sen låg jag på en knöl, sen blev jag vättskrämd av ett par killar som kom och hälsade på mitt i natten, sen vart jag kissnödig. Till slut lyckades jag somna men vaknade några timmar senare av att det regnade och droppade in precis bredvid mitt öra... *haha*

Jag och Klas J

Klas J, Simon, Christopher, Olof, Emil och Fredrik i full gång med att göra grillpinnar och pinnbröd


Kommentarer
Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2010-08-16 Klockan 14:12:11

Tältning kan vara jobbigt ;P Jag brukar undvika det :P



skönt att motivationen är tillbaka för dig :) Min kommer och går varannan timme käns det som...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback