RSS 2.0

Vakna nu Anneli!

Inlägget skrivet: 2010-02-03 Klockan 13:03:37

Jag är så trött idag. Får låta bli den där energidrickan på kvällarna. Kan vara den som gör att jag inte sovit så bra, troligtvis är det ju den som är problemet. Eller så sover jag dåligt för att kroppen är helt mörbultad efter all friskluft, snö och rörelse.

Sitter just nu och dricker en av mina hederliga, gamla "fusk"-cappuccinos. Försöker komma på vad jag ska skriva mer i min inledning till uppsatsen. Men det enda jag kan tänka på är att jag vill sooova. Hoppas cappuccionon piggar upp mig lite.

Kommentarer
Postat av: Emelie
Inlägget skrivet: 2010-02-03 Klockan 13:03:37

Åh jag är med trött, ZzzzZZzz...hela hela heeela tiden :-D.

Förhoppningsvis blir det ljusare snart, då jäklar :-D.

KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback