RSS 2.0

Hit och dit

Inlägget skrivet: 2010-01-03 Klockan 08:14:59

Försökte skriva ett inlägg igår från Fredriks iPhone. Men blogg.se och Safari gick visst inte riktigt ihop =/

Var i Växjö igår och åt lunch hos pappa och A-C. på kvällen sen blev det fika och som vanligt kan jag inte äta lagom mycket fika.

Idag ska vi först hjälpa mamma att flytta sen blir det kalas hos Fredriks syster. Där blir det max en kaka och om det är tårta blir det antingen en pyttebit eller ingen alls. Jag är trött på socker och fett i mängder nu. Ska bli riktigt skönt att börja räkna imorgon. Kommer dock ha kalas för mig och Fredrik på onsdag, men jag satsar på frallor istället för kakor för min del.

Mer om mina mål för 2010 kommer i ett senare inlägg. Just nu är det gröt som gäller.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback