RSS 2.0

Hjärna

Inlägget skrivet: 2010-01-05 Klockan 08:43:42

Igår var jag som en halvzombie hela dagen. Försökt skriva på min uppsats men det gick inget vidare. Hjärnan verkade vara på reparationsarbete för inte nog med att den vara avstängd det bankade där inifrån också =P

Idag sov jag dock bättre så huvudvärken är borta. Är dock inte fullt så pigg som jag önskar, men det fixar sig nog snart. Ska plugga fram till 14-tiden idag. Sen kommer Fredrik hem och vid 15-tiden kommer Sillen och Marie ner till mig =D


Marie och Sillen

Kommentarer
Postat av: livetoday - 52 kilo
Inlägget skrivet: 2010-01-05 Klockan 08:43:42

WIIIE, va glad jag blir!



haha suget efter godis kommer försvinna efter ett tag, tufft i början sen går det jättelätt :D

Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2010-01-05 Klockan 08:43:42

Ja ,man skulle behöva lite tid att ta igen sig...



Bra mål du hade satt upp, jag vågar inte sätta några för jag blir så besviken när jag inte klarar dom.



sv: javisst är det :) Det är så kul med frågesport!



haha aaa precis! Den är så osmidig och jag vågar inte använda min orbitrec nu när jag bor i lägenhet efetrsom den låter så mycket genom golvet...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback