RSS 2.0

90 dagar

Inlägget skrivet: 2010-07-01 Klockan 10:00:13

Började dagen med en joggingrunda ute på 5 km. Tog det lite lugnare, men fick ändå en tid jag var nöjd med (33 min 15 sek). Sen var det dusch, frukost och fixa mig i ordning som gällde.

8.15 var det basinfomöte på Arbetsförmedlingen. Där fick jag (och fem andra) den glädjande nyheten att eftersom vi inte är med i någon A-kassa så kommer vi inte få någon ersättning förrän om 90 dagar. 61 dagar nu då för min del då 29 redan gått, om man räknar alla dagar i veckan då.

Dessutom fick jag reda på att vi inte heller kan få någon praktik.
Det enda vi kan göra är att söka jobb, söka jobb och söka jobb. Kul, kul cykelhjul. Aja, sånt är livet. Det är bara att söka på och hoppas på att jag får något snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback