RSS 2.0

Renovering = skippad planering

Inlägget skrivet: 2010-07-15 Klockan 08:54:52

God morgon! Idag började jag dagen med sovmorgon. Var uppe lite sent igår då mamma, Filip, Fredrik, jag och Dolly åkte och badade på kvällen. Dolly (mammas hund) var helt överlycklig. Hon älskar att bada.

Idag kanske mamma, Filip och Dolly kommer hit efter lunch. Ser inte ut att bli så bra väder men de kanske vågar sig hit ändå? ;-D Vi får se. Fram till lunch har jag fullt upp med att tvätta. Ikväll funderar jag på att jogga en runda. Är ju svalare ute idag så hade nog varit skönt med en joggingrunda.

Igår gick jag och Fredrik 60 min på morgonen.
Sedan plockade jag ur det som var kvar i skåpen och torkade ur dem. När Fredrik kom hem bestämde vi oss för att vi behövde slipa ner den gamla färgen, för den hade börjat flagna. Sedan började Fredrik måla. Idag tänkte jag vara snäll och hjälpa till med målningen och inte bara tittar på *haha*

Träningen får bli som den blir den här veckan. Så länge jag rör på mig är jag som sagt nöjd så jag tänker inte tvinga mig till att göra några speciella pass. Maten går kanon har inte kännt något sug eller liknande. Hoppas det forsätter så =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback