RSS 2.0

CV, gymnasiebetyg, personligtbrev, arbetsintyg, Ladok-krångel

Inlägget skrivet: 2010-06-03 Klockan 09:51:00

Idag sitter jag och pillar ihop alla dokument jag behöver för inskrivning på arbetsförmedlingen. CV:et är hyfsat färdigt, gymnasiebetygen kopierade, personliga brevet filar jag på. Men så har jag några problem:

1. Har inga intyg på de sommarjobb jag haft.
Får väl se om de finns kvar vara ju trots allt 2007 och 2006 som jag sommarjobbade senast. Vet inte hur länge de sparar sådant =S

2. Kommer inte in i Ladok.

Vilket innebär att jag kan inte visa vilka kurser jag har gått på universitetet. Jag har dessutom inte begärt ut några kursintyg, annars hade jag ju kunnat visat upp dem. Men, nej...

Snart dags att gå ner =S

Kommentarer
Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2010-06-03 Klockan 09:51:00

vad jobbigt att du inte kommer in i ladok :( Hoppas du lyckas få fram intyg från dina jobb!

Är du helt klar i skolan nu?



sv: Haha ok :) Det är så bra med sånna "stora" datorer :)

ja precis! jag hade 2-3 väskor med saker till skolan när jag va tvungen att ha med datorn också. Nu kan jag dra ner det till 1-2 :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback