RSS 2.0

I'm so lonely

Inlägget skrivet: 2010-03-14 Klockan 11:14:51

Ojoj, blev en hel del för mycket igår. Tittade vikten imorse och hoppas verkligen att mycket av det är vätska. Kan nog inte vänta mig ett minus den här veckan. Utan ska vara glad om det blir plus/minus noll. Men, men det är bara att köra på så får vi se vad vågen säger på fredag.

Har precis blivit lämnad ensam.
Fredrik åker på utbildning med Hemvärnet idag och 10 dagar framåt. När den är klar kommer han åka till en mässa med jobbet i 3 dagar. Så han kommer inte hem förrän sent på fredag den 26:e...

Kommer kännas konstigt att vara hemma själv. Men jag ska nog klara mig. Finns det väl alltid någon jag kan våldgästa. Annars får jag väl leva på gymmet ;-D


Vårt älskade gym - Osby aktivcenter

Idag blir det till att räkna. Ska hjälpa bror min med sannolikhetläran. Han håller på att läsa upp matte och engelska på Komvux. Han tyckte visst att jag var mer haj på matten än han och mamma. Vi får väl se. Jag kan ju passa på att plugga lite själv under tiden kanske =D

Kommentarer
Postat av: Maria
Inlägget skrivet: 2010-03-14 Klockan 11:14:51

Hej! Jag har läst lite på din blogg. Vad bra det går för dig!!! Vi har nästan gått ner lika mkt ju ;)

Men jag startade 6kg högre...

Vad har du för mål?



Ang ditt sötsug. Jag har en utmaing till dig. Jag har nämnligen lovat inget godis, chips, doodles tom midsommarafton. OK är torkad frukt, popcorn, tuggummi samt bär med grädde/keso. Vad säger du? Hänger du på? :D



Lycka till iaf, jag kommer följa dig ;)

Maria

Postat av: Fredrik Nord
Inlägget skrivet: 2010-03-14 Klockan 11:14:51

Hej gomman!! Tiden kommer gå så fort att du knappt kommer märka att jag inte varit hemma. Jag älskar dig!!! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback