RSS 2.0

Sleepy

Inlägget skrivet: 2010-03-18 Klockan 08:20:16


Känner mig ganska trött idag.
Beror nog mest på att det är så trist väder. Ska se till att pallra mig ut någon gång under dagen. Men inte just nu.

Har vägt mig varje dag den här veckan. Vågen gör dock inte riktigt som jag vill. Stått på samma vikt sen i tisdags. Hoppas på att den trillar ner till imorgon. Kommer dock troligtvis bli plus sen förra veckan =/

Oavsett vad som händer kommer jag att köra på med motionen och maten.
Funderar på att börja räkna kcal igen. Så att jag verkligen vet att jag får i mig det jag ska och vare sig mer eller mindre.

Kommentarer
Postat av: Maria
Inlägget skrivet: 2010-03-18 Klockan 08:20:16

Ja, jag tänker lika. Jag ska mkt snart börja räkna kallisarna. det kan ju faktiskt vara så att man får i sig för lite också och då går man ju snart upp igen pga svälten....



Gulligt kort, hi hi.



Lycka till och tack för dina inlägg som värrrrmer :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback