RSS 2.0

Vilken härlig dag

Inlägget skrivet: 2010-03-16 Klockan 09:08:53

Alldeles underbar dag idag. Solen skiner och det är klar, frisk luft ute. Kunde varit lite varmare, var ca -4 när jag var ute och gick vid 7 imorse. Men det kommer väl ge med sig under dagen.

Idag ska jag på seminarium. Jag känner inte att jag fattar riktigt vad föreläsaren vill att vi ska prata om. Förhoppningsvis ger det sig när jag kommer dit.

Gårdagen var dock inte fullt så härlig. Fick reda på när jag satt på tåget att vår lektion var inställd. Funderade på om jag skulle hoppa av i Alvesta redan och vänta på nästa tåg hem. Men bestämde mig för att det var bättre att åka till Växjö och ta nästa tåg hem, för då behövde jag bara vänta 5 min.

Självklart går ett tåg framför oss sönder så jag hinner inte med det tåget jag tänkt.
Får helt enkelt vänta på nästa tåg som skulle gå om lite mer än 1 timme. Dryyygt.

Väl tillbaka i Älmhult åkte jag och hjälpte min bror med sin engelska och matte.
Efter det bar det av hemmåt och jag lagade kvällsmat och gjorde några matlådor. Sen däckade jag i soffan. Tåg gör en trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback