RSS 2.0

Arter klara

Inlägget skrivet: 2010-05-04 Klockan 08:51:16

Nu har jag äntligen blivit klar med min artlista. Det var en uppgift i utomhuspedagogiken. Snacka om drygt att leta upp vart 50 olika arter (djur, växter, insekter osv) finns i Sverige. Men nu är jag äntligen klar ska bara försöka bränna ut det på en skiva också.

Efter det blir det en liten promenix med mammas hund Dolly. Sen ska jag göra mig iordning och sticka till tåget och vidare mot universitet.

Är fortfarande förkyld, men inte så farligt. Hoppas att jag mår ännu bättre imorgon så att jag kan springa/jogga Vår Ruset. I värsta fall får jag väl bara gå det =/

Kommentarer
Postat av: Gaby
Inlägget skrivet: 2010-05-04 Klockan 08:51:16

Lycka till med dina tränings- och viktmål! Jag har samma resa framför mig. Ska komma i min drömform till bröllopet i augusti! Har anlitat en PT som ska hjälpa mig så nu är det bara att köra. Kolla gärna in och säg hej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback