RSS 2.0

Ladda, ladda, ladda

Inlägget skrivet: 2010-05-05 Klockan 08:38:22

Idag ska jag se till att få i mig ordentligt med mat och vatten. Detta för att ha så bra förutsättningar som möjligt ikväll. Förkylningen känns likadan som igår, så kanske kommer jag klara av att jogga hela rundan. Det är iaf vad jag satsar på =D

I övrigt så blir det till att plugga en massa idag. Ska träffas med gruppen imorgon och se hur långt alla kommit och vad mer som behöver göras. Har insett att det är ganska tight om tid, vilket är både bra och dåligt. Jag jobbar ju bäst under press, men jag vill ju inte bli totalt manglad ;-D

Kommentarer
Postat av: Vaha
Inlägget skrivet: 2010-05-05 Klockan 08:38:22

Blivande hälsofreak hahah. Det går säkert bra!

Postat av: Annemie
Inlägget skrivet: 2010-05-05 Klockan 08:38:22

På hemsdian står det att man kan amäla sig på plats ;) men nun spelar det ingen roll, blev ju ikväll iaf.. aja, en annan gång.

Okej, bra att det inte blivit sämre :) Då fixar du nog att jogga runt :) Hejja!

Postat av: Anonym
Inlägget skrivet: 2010-05-05 Klockan 08:38:22

Ha ha ja kasst med tidiga morgnar, men det är ju faktiskt värt det! :) Ja det där med vatten är ju väldigt bra! Har som projekt nu att dricka massa vatten under dagen! Hoppas på att bli lite piggare!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback