RSS 2.0

No more plugg

Inlägget skrivet: 2010-05-31 Klockan 21:09:11


Nej, nu blir det allt inte mer pluggande.
Inte mycket iaf, kanske får en kompletering på uppgiften jag skickade in nyss. Men hellre det än att inte lämna in något alls.

Sen har jag ju fortfarande en C-uppsats att klara av. Men den tar jag när jag har lust. Just nu har absolut inte det. 16 år i skolan får fasen vara tillräckligt! =P

Ja, och så är det ju seminarie imorgon.
Men det tror jag inte blir allt för svårt och jobbigt. Hoppas jag iaf, för jag pallar inte att lägga massa tid på det. Jag behöver vila min hjärna nu!

Kommentarer
Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2010-05-31 Klockan 21:09:11

Ja ibland måste man pausa för att orka... jag har en massa att lämna in men ska ta ledigt i två dagar nu för student och födelsedag.



sv: Tack :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback