RSS 2.0

Rörig vecka

Inlägget skrivet: 2010-10-25 Klockan 07:47:44

Förra veckan var en rörig vecka. I måndags var jag på intervju för ev. praktik på Lekolar här i Osby. I tisdags kväll fick jag reda på att jag fick praktikplatsen. Hela onsdagen ägnades åt att få tag på papper och se till att de blev påskrivna, vilket ju var enklare sagt än gjort då hon på Lekolar som skulle skriva på satt i möte nästan hela dagen. Dessutom var jag ju hundvakt samtidigt.

I torsdags var jag på begravning.
I fredags hade jag praktik 9-16. Sen kl. 18 var det kalas för Emilia. Lördagen åkte vi och shoppade i Växjö. Igår tvättade jag, Fredrik satte upp skyltar och bytte mammas däck och så handlade vi och lagade matlådor *puh*

Så jag har varit mer eller mindre nervös hela veckan. Att jag dessutom fortfarande var lite förkyld och fortfarande har ont i foten har ju inte gjort saken bättre. Känner mig inte särskilt utvilad idag heller. Fortfarande nervöst att gå till praktiken, vill ju inte göra allt för stora fel. Hoppas att jag kommer in i det snart, annars kommer jag bli en zombie.

Aja, nu blir det till att borsta tänderna. Sedan ska jag bege mig bortåt. Är ju hela 10 min gångväg till praktiken. Lyxigt värre =D

Kommentarer
Postat av: Pernilla Be
Inlägget skrivet: 2010-10-25 Klockan 07:47:44

Grattis till praktiken! Det är alltid tufft att börja nytt jobb. Det brukar ta 1-2 månader innan rutinerna sitter så man kan slappna av. Man blir så trött av alla nya intryck i början. Hur länge får du stanna där? Vad får du göra? Är det mycket stoj och skrik?



mvh//pernilla be


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback