RSS 2.0

Hmm...

Inlägget skrivet: 2010-09-07 Klockan 09:10:59

Ja, vad ska man säga om Svenska Biggest Loser. Just nu har jag ingen åsikt. Var vare sig bra eller dåligt. Lite tråkigt bara. Hoppas på att nästa vecka blir roligare då de har utmaningar och inte bara tränar.

Sen tycker jag Jessica Almenäs känns så j*vla kall. Som att hon inte har någon förståelse alls för hur deltagarna känner sig. Det kanske hon inte har heller... Tränarna tycker jag däremot var bra. Det är ju alltid något =D Aja, är bara till att vänta och ser hur nästa vecka blir.

Programmet finns upplagt här för den som missade det. Finns även ett extra klipp med tjejerna, Emelie & Terese, som åkte ut.

Kommentarer
Postat av: livetoday - 52 kilo
Inlägget skrivet: 2010-09-07 Klockan 09:10:59

jag var också lite sådär till det. men jag älskar alla "omvanligs" program :) hihih

Postat av: emsut
Inlägget skrivet: 2010-09-07 Klockan 09:10:59



Jag vet inte riktigt vad jag tycker om Biggest loser faktiskt. Men jag kan lova att jag ändå kommer att titta för att jag inte kan låta bli :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback