RSS 2.0

7 veckor kvar

Inlägget skrivet: 2014-07-25 Klockan 12:28:18

7 veckor kvar idag. Tiden går både fort och långsamt. På måndag är det tillbaka till jobbet som gäller. Har 5 veckor på mig att knyta ihop säcken inför mammaledigheten. Många manualer som ska fixas =P

Sen har jag 2 veckor hemma att packa, plocka och förbereda allt. Hoppas för allt i världen att jag ska slippa gå över tiden. Det är bara till att vänta och se.

I övrigt har sista semesterveckan avverkats i Göteborg med två hotellnätter och lite typisk turistgrejor (Universeum, Liseberg, Paddan och shopping). Blev även en snabb sväng inom Ullared på hemvägen.

Igår åkte vi runt på Öland med Fredriks mamma och mormor och kollade på lite ställen där hon växte upp.

Idag är jag hemma själv. Samlar just nu energi för att ta mig ner till gymmet. Var en vecka sen sist så är helt klart dags igen =)

Göteborg 20-22 juli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback