RSS 2.0

Ullared - Gekås

Inlägget skrivet: 2014-07-09 Klockan 11:18:00


Söndag 6 juli, v.30+1
 
Var i Ullared med Fredrik och hans systrar i söndags. Köpte lite grejor till barnkammaren och några body's till bebisen så den har något att ta på sig när den kommer till världen. Barnmorskan mätte det till en stor bebis senast jag var inne så köpte kläder i stl 56. Fanns jättemycket roligt, hade kunnat handla ihjäl mig, men tog det lugnt.
 
Blev även en hel del kläder handlat till Fredrik. Kanonpriser på både t-shirts, kalsonger och strumpor. Till mig själv köpte jag några, enligt mig, stooora träningströjor som senare visade sig sitta alldeles perfekt nu. Lär väl hinna växa ur de med då jag på lördag har 2 månader kvar till BF, men men de passar väl ett tag iaf =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback