RSS 2.0

Dubbelt drubbel

Inlägget skrivet: 2009-08-30 Klockan 09:28:23

Igår blev inte den nyttigaste dagen precis. Åt både pizza, godis och nötter. Var visserligen "bara" en halv pizza för jag var inte alls sugen på det när jag väl började äta. Så nu vet jag att jag klarar mig utan pizza ett bra tag framöver  =D

Godiset var väl gott, men inte så gott som jag trodde det skulle vara.
Alltså klarar jag mig utan det också. I alla fall i sådana mängder som det blev igår. En tablettask och en klubba eller 30 g mörkchoklad är mer lagom mängd tycker jag.

Kom i alla fall upp i mina 10 000 steg och lite till igår. Hittade dock inget till Johan. Svårt att hitta presenter till killar tycker jag.

En dag närmre Jabba de Hutt och en dag längre ifrån She's so hot... *haha* ;-D


En morgonbild dagen till ära

Lördag 29 augusti

Ätit: Många kcal
Motion: Gick 45 min - 190 kcal
Steg: 12 249
Dagar utan godis: 0

Kommentarer
Postat av: Emelie
Inlägget skrivet: 2009-08-30 Klockan 09:28:23

Åh men en halv pizza är ju helt OK, tog mig också en igår för det var sååå dålig matplanering här hemma :-(.

Nae, nu hoppas jag på en bra kommande vecka med bra planering!!

KRAM!!

Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2009-08-30 Klockan 09:28:23

Du åt ju bara en halv pizza så det va ju jätteduktigt av dig :)



Ja killar är jättesvåra att köpa present till.



sv: Hehe ja det blir nog fint i köket :)



Hahaha okey, det blir väl så när jag är så seg på att svara, förlåt.



Ja, men jag ska bo hemma endel så jag passar på att gymma då. Men det vore ju bra om jag hittade ett nära lägenheten, tyvärr ligger alla några km bort.



Vad duktigt av dig :) Ja det är så skönt att träna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback