RSS 2.0

Halvt på G

Inlägget skrivet: 2009-08-24 Klockan 09:30:57

Igår mådde jag precis som jag förtjänade - pissdåligt. Maten blev alltså inte fullt så bra. Kriterierna var: något som stannar kvar i magen. Av någon konstig anledning var det pommes, chokladbollar och chips som uppfyllde dessa kriterier.

Det positiva helgen ledde till är att jag har dock fått nog av att se ut som jag gör. Nästan inga av mina kläder sitter som de ska. Och allt jag ser när jag tittar mig i spegeln är ett par enorma bröst. Jag förstår inte hur de har kunnat bli så stora. Allt som jag tar på mig som har minsta lilla urringning gör att jag ser vulgär ut *suck*

Men, men som sagt jag har fått nog av att se vulgo ut.
Därför räknar jag kcal nu.

Mina mål den här veckan är:

[_] Äta 1500 kcal/dag.
[_] Äta frukost, lunch, middag och 2-3 mellanmål/dag.
[_] Sluta äta framför tv:n.

Kommentarer
Postat av: I våran lilla vrå (C)
Inlägget skrivet: 2009-08-24 Klockan 09:30:57

ja, tänk att så fort man lägger på sig nått kilo så sätter de sig på tuttisarna. När jag startade min viktresa så hade jag enorma (om man får säga så?! dd-kupa) tuttar å nu har jag redan gått ner till "normala" c-kupa. De va de första som blev STORT och de första som bliv "smått".



kämpa på tjejen. kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback