RSS 2.0

Ok start på veckan

Inlägget skrivet: 2009-08-25 Klockan 08:59:29

Har äntligen en bra dag bakom mig =D Matmässigt iaf. Någon motion, eller rörelse, var det ju inte igår precis. Tvättade däremot två tvättar och såg till att fixa disken - verkligen jättejobbigt när man har diskmaskin ;-P

Klarade två av de tre mål, som jag satt upp för veckan, igår. Höll mig till mina kcal och till rätt antal måltider. Det jag inte klarade var att låta bli att äta framför tv:n. Frukost och lunch var inte framför tv:n men de tre mellanmålen och kvällsmaten var det.

Jag åt visserligen bara mat som jag skulle äta, men jag måste ändå vänja mig av med att äta framför tv:n. Annars blir det att jag alltid kommer vilja ha något att tugga på när jag tittar på tv.


Jag framför tv:n *haha*

Idag ska jag försöka ta mig ut och gå en runda. Är fint väder ute så det borde egentligen inte vara några problem. Får väl se till att hitta på ett ärende till affären eller liknande annars. Är enklare att komma ut då, har jag märkt.


Måndag 24 augusti

Ätit: 1347 kcal
Motion: Ingen
Steg: 2169
Dagar utan godis: 15

Kommentarer
Postat av: Emelie
Inlägget skrivet: 2009-08-25 Klockan 08:59:29

Men ojj, ändå 15 dagar utan godis ju...där har jag noll på min lista, suck

Ja du, att gå och handla är mycket motion för mig, så väljer jag affären längst bort också...

KRAM

Postat av: I våran lilla vrå (C)
Inlägget skrivet: 2009-08-25 Klockan 08:59:29

va duktig du varit, trotts lite fusk. Men va fuskigt med diskmaskin... (fniss). kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback