RSS 2.0

Seg som gummi

Inlägget skrivet: 2009-08-28 Klockan 08:36:43

Blev inte många knop gjorda igår inte. Hade ingen motivation till något. Ville helst bara gå och lägga mig och sova bort dagen. Men jag stod emot den känslan och höll mig uppe.

Lyckades med alla mina mål igår.
Så det går helt klart framåt.

Men känner mig fortfarande som en fettklump a la Jabba de Hutt =P Får se om jag känner mig mindre så imorgon. I så fall kliver jag upp på vågen. Annars får den allt snällt vänta en vecka till.



Torsdag 27 augusti

Ätit: 1375 kcal
Motion: Ingen
Steg: 2740
Dagar utan godis: 18

Kommentarer
Postat av: I våran lilla vrå (C)
Inlägget skrivet: 2009-08-28 Klockan 08:36:43

de e duktigt av dig att kämpa på!!! Kom igen nu... kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback