RSS 2.0

Svullo

Inlägget skrivet: 2009-08-29 Klockan 09:08:19

Blir ingen vägning idag. Var på gymmet och igår =D så nu känns det som att varenda muskel har fyllt sig med vatten till bristningsgränsen. Vägningen får helt enkelt vänta en vecka till.

De övriga målen gick bra igår, borsett från att jag åt ett mål framför tv:n. Men det handlar ju i alla fall inte längre om att jag måste ha något att tugga på när jag sitter framför tv:n. Utan nu äter jag då jag är hungrig.

Blir nog inget gym idag, träningsvärk, men ska strax bege oss ut på en promenad. Sen ska vi till Kristianstad och leta present till Johan som fyllde 30 för några veckor sen... Uj, uj så gammal han är *haha* ;-D Satsar på att komma upp i 10 000 steg idag.


Fredag 28 augusti

Ätit: 1481 kcal
Motion: Styrka 30 min - 109 kcal
Steg: 5787
Dagar utan godis: 19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback