RSS 2.0

Trötter

Inlägget skrivet: 2009-08-26 Klockan 10:12:54

Var supertrött igår. Vet inte om det beror på att jag sovit lite halvdant de senaste dagarna eller för att jag dragit ner på maten. Kanske är en kombination av både. Hur som helst så blev det ingen promenad igår.

Däremot blev det en middagslur, någon timme efter lunch.
Den var inte planerad utan jag låg och lästa i Fredriks tidning Body och rätt som det var började ögonen och huvudet att kännas allt tyngre. La ner huvudet och stängde ögonen och på två sekunder hade jag somnat.



Tror jag sov 30 min totalt. Var lite piggare sen, men inget energiknippe precis. Fick dock ihop 900 steg mer än igår. Tror att det hjälpte lite att jag flyttade ut datorn från tv-rummet. Blev fler rum att gå till och hokus-pokus hade jag fått ihop lite fler steg. Dessutom åt jag bara en måltid framför tv:n igår =D

Idag har jag dock varit duktig och kommit ut på en promenad. Gick 30 min och försökte intala mig själv att det var jättehärligt. Av någon anledning ville inte min kropp köpa det. I vanliga fall brukar jag vara helt full av energi efter mina promenader, särskilt efter ett längre uppehåll, av någon anledning blev jag inte det idag =( Aja, det kommer nog snart =D


Tisdag 25 augusti

Ätit: 1214 kcal
Motion: Ingen
Steg: 3069
Dagar utan godis: 16

Kommentarer
Postat av: donnababy
Inlägget skrivet: 2009-08-26 Klockan 10:12:54

du kanske är gravid.



puss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback