RSS 2.0

Grått och trist

Inlägget skrivet: 2009-12-07 Klockan 09:17:10

Är så trött på det här gråa nu. Kan det inte bli lite finare väder? Blir ju bara tröttare och tröttare ju längre det pågår. Hade jättesvårt att komma upp idag. Klockan var ställd på 7 efter 1 timmes snoozande gick jag äntligen upp.

Det första jag höll på att göra var att trilla rätt ner i golvet.
Köpte nämligen en sängstomme igår, så var inte beredd på att det var så långt ner till golvet. Har ju sovit på bara madressen i 2-3 månader nu. Det är verkligen jätteskönt att ha en sängstomme, även om det höll på att sluta illa just idag ;-P

Gårdagen gick bra matmässigt. Åt några kcal för lite men så kom jag ju upp sent för att vara jag så hade inte så mycket tid på mig att äta. Någon motion blev inte av mer än några vändor upp och ner till tvättstugan och en snabb runda på IKEA.

Idag kommer det bli plugg, motion och städning. Ser inte allt för trevligt ut här hemma. Köket är fullt av disk och sovrummet är fullt av kläder - tvättade men inte vikta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback