RSS 2.0

Hej mitt vinterland

Inlägget skrivet: 2009-12-02 Klockan 08:44:57

Idag blev så äntligen dags att röra på sig igen. Har inte rört mig sedan i lördags. Var för lat igår för att gå ut =P

Blev en promenad på 45 min med Fredrik. Var alldeles underbart att ute. temperaturen låg runt 6-7 minus, men det blåste inte och framförallt var det inget regn. Blir nog en runda till idag skulle jag tro, verkar som att det kommer bli sol också =D


Kanske det blir en riktigt vinter i år. En med massa snö. Hoppas, hoppas, hoppas...


Kommentarer
Postat av: Fredrik Nord
Inlägget skrivet: 2009-12-02 Klockan 08:44:57

Ja det var jätte skönt men jag måste leta upp mina långkalsonger så jag inte blir så kall om låren igen.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback