RSS 2.0

Lårtränare?

Inlägget skrivet: 2009-12-29 Klockan 09:45:51



Körde på den här maskinen igår medan jag stod vid datorn och tittade på Genaration Fett på tv3play. Det står att den ska träna låren men det vet i sjutton.

Jobbigt var det iaf och jag blev ganska svettig efter bara en liten stund. Men efter 10 min kändes det grymt mycket i vaderna och smalbenen och efter 20 min var jag tvungen att ge upp. Körde på lättaste motståndet. Undrar om jag hade fel teknik???

Aja, övning ger färdighet. Hade tänkt att jag skulle köra på den då jag tittar på tv. Får väl köra 10-20 min i taget. All träning är bättre än ingen träning! =D

Ps. Det är inte jag som köpt den, utan Fredrik fick den av sin pappa för något år sen. Ds.

Kommentarer
Postat av: livetoday - 52 kilo
Inlägget skrivet: 2009-12-29 Klockan 09:45:51

SÅÅ ska det låta. Ett litet långsiktigt mål är nog bra och jag vet att du inte kommer gå under..du är stark :)



PEPPPPPPKRAAAM :D

Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2009-12-29 Klockan 09:45:51

Kul träningsmaskin, kanske bättre än min orbitrec :P

Förstår att det måste vara svårt med den.

Duktigt av dig att använda den även om det rä svårt och man måste inte alltid träna jättelänge, tänk vad de minuterna är bättre än inget.



sv: ja det va det för mig innan jag gav mattias de fyra första i julklapp så nu håller vi på att kika igenom dom och måste nog beställa de två vi inte har :P Bra om du kan låna dom :)



nej precis, man får prioritera vad som behövs för stunden. Och bil är ju viktigare än tv.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback