RSS 2.0

Oj då

Inlägget skrivet: 2009-12-28 Klockan 08:56:06


Kan ju lugnt säga att helgen inte gick som jag hade planerat.
Gårdagen blev okej matmässigt, men tors-lör var inte bra. Det blev dessutom ingen motion under de här dagarna heller. Kommer nog bli ett ganska stort plus på vågen på torsdag. Men vad gör det om hundra år när allting kommer kring ;-D

Kommer äta så bra jag kan i veckan utan att hålla koll på kcal. Ska även se till att röra på mig mera samt plugga. Blä för att ha plugg över jul och nyår...

Kommentarer
Postat av: cecilia
Inlägget skrivet: 2009-12-28 Klockan 08:56:06

SVAR: Tack för din fina kommentar. Kul att du gillade designen på bloggen.



De blev inte nå bra för mig heller under julen. Men de e ju bara jul 1 gång om året å då måste man få unna sig lite. I mitt fall så är godis de som är boven, för jag äter inte julmat.

Kämpa på, kram

Postat av: Emelie
Inlägget skrivet: 2009-12-28 Klockan 08:56:06

Julen har en tendens att ALDRIG bli bra för mig, 'hihi*

Nej, bara att kämpa på, KRAM!!

Postat av: livetoday - 52 kilo
Inlägget skrivet: 2009-12-28 Klockan 08:56:06

tacl anneli. mycket är tack vara din peppning. TACKTACKTACK :) kram

Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2009-12-28 Klockan 08:56:06

Jag tycker att du har varit jätteduktig över julen så några dagar kan du unna dig. och du har ju så rätt i det, du har tid på dig även om amn vill att det ska gå fort men några dagar gör inget i längden.



sv: hehe ok, hundar är så söta när de tigger paket :)



Det va likadant här, men just nu har de 10 månader avgiftsfri avbetalning på expert så vi kunde köpa tvn. Annars så skulle vi aldrig ha haft råd emn en led, jag är ju också student :P



Ja det är ju på universitetet man verkligen behöver lov dessutom.



ja precis, några dagar utslaget på ett år märks inte. Du är jätteduktig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback