RSS 2.0

Skynda, skynda...

Inlägget skrivet: 2009-12-15 Klockan 13:32:25

Igår blev det en del motion, 30 min morgonpromenad, 20 min löpning på löpband och 30 min styrketräning. Var så skönt =D

Idag vart jag dock helt slutkörd.
Hade satt klockan 30 min tidigare än igår, då jag skulle iväg idag. Men istället kom jag upp 30 min senare än igår. Var lite stressigt här hemma då *haha* Men jag kom iväg och fick min intervju gjord. Så ingen skada skedd ;-D

Just nu äter jag en snabblunch. Värmd pasta och en tonfiskröra på tonfisk, mellanfil, ketchup, thailändsk chilisås, senap och svartpeppar. Är trött på såna tråkiga luncher så funderar på om jag ska göra ett ryck ikväll och laga lite mat.


Laxfrestelse och en stor grönsallad *dreglar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback