RSS 2.0

Dag 1 avklarad

Inlägget skrivet: 2009-02-10 Klockan 19:36:32

Woho! Första dagen utan skräp. Blev lite för mycket chili con carne och pizzasallad, men fortfarande hundra gånger bättre än igår. Blev dock ingen träning idag heller, får se till att göra något imorgon. Önskar att snön kunde försvinna så att jag kunde börja springa ute igen... Aja, får se vad jag hittar på imorgon, men något blir det.

Var föresten hos Päran och Carit och den lilla tjejen igår. Spelade Spank the monkey. Jag vann en gång så jag var nöjd ;D

Mat tisdag den 10 februari

Frukost: 200 g lättyoghurt vanilj, 20 g müsli
Lunch: 50 g pasta (okokt vikt), köttfärssås, 1 morot
Mellanmål: 2 skivor kornelle, färskost, 2 skivor skinka
Mellanmål: Lite vitkål
Middag: Chili con carne, pizzasallad, 2 skivor italienskt lantbröd, lätta, 1 glas fun light appear
Kvällsfika: 1 blodgrape, 1 fusk-cappuccino, 2 sukketter, 1 glas fun light appear

Kommentarer
Postat av: Elina
Inlägget skrivet: 2009-02-10 Klockan 19:36:32

Vad bra din dag ser ut! Jag har inte heller hunnit träna idag, man orkar inte heller träna varje dag.



ja jag vill också börja springa ute :( men allt är täckt av ett lager is... ska lägga ut en bild på det sen. Jag kan heller inte springa förräns det är över 10 grader tror jag. Jag får så ont i lederna.



ja jag hoppas att det är vätska, alkohol brukar ju samla det, men jag har druckit kaffe och te som är vätskedrivande... jaja det ska bort till nsäta vägning!



0,9 känns mycket när man varit så noggrann alla dagar nästan...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback