RSS 2.0

J*vla snöoväder

Inlägget skrivet: 2009-02-11 Klockan 08:54:26

Var inställd igår på att jag skulle ut och springa idag. Är ju inte så mycket snö ute så det ska nog gå bra. Får akta mig för hala fläckar bara. Men vad händer? Jo, det börjar snöa som f*n hela natten/morgonen!!! *suck* Aldrig i livet att jag springer i massa snö =( Blir till att sitta vackert hemma på stolen och plugga och helt enkelt vänta tills dess att gymmet öppnar.

Har föresten skaffat en ny sport-bh och löparstrupor så jag måste ju verkligen testa dessa genom en löptur, eller måste och måste. Aja, det får la bli en tur på löpbandet då. Så drygt att gymmet inte öppnar förräns 12 på onsdagar, det är ju den dagen jag brukar ha samlat ihop mig och insett att jag vill ner och träna =/

Kommentarer
Postat av: Emelie
Inlägget skrivet: 2009-02-11 Klockan 08:54:26

Ååååh...visst är det trist med snön....

Nu måste vi ut och åka pulka.. :-(.

Vill iiiinte.....

Lyllo dig som åtminstone kan åka och träna idag:-D.

Ha en finfin dag!!

Många kramar

Postat av: Elina
Inlägget skrivet: 2009-02-11 Klockan 08:54:26

Det har snöat lite här med, så nu är det ännu farligare ute eftersom det ligger ett litet puderlager över all is så man inte ser vart man kan sätta fötterna :/ Mm den här snön kunde ha varit här på julen.



Haha killar och deras kött :P Du kan prva att göra vegetarisk lasagne på sojafärs, eller tacos med sojafärs. Det brukar till och med min kille tycka om... och han ska bara ha kött och barnmat :P



Hehe det trodde jag också i måndags efter all tårta, men jag hade ingen ork alls! Ska träna bodytoning idag, får se om jag orkar mer då.

Postat av: emelie
Inlägget skrivet: 2009-02-11 Klockan 08:54:26

underbart med snö....vem vill ha vår och sommar när vi kan ha det såhär mysigt och blött=).....NOT.

Är också trött på detta förbaskade väder nu, ändring tack!!

Postat av: Emma
Inlägget skrivet: 2009-02-11 Klockan 08:54:26

Konstig tid att öppna ett gym på måste jag säga. Mitt gym (och tillika arbetsplats) öppnar 6.30 på vardagarna och 8 på helgen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback