RSS 2.0

Motivation?

Inlägget skrivet: 2009-02-27 Klockan 13:14:49

Blä, var tog min motivation vägen? Har ett konstant sug och inte alls lust att röra på mig. Den här veckan var det bara måndag och tisdag som gick bra. Idag kommer dessutom Jonna och Tette över och Filip  (min lillebror), så blir väl inte världens nyttigast helg kan tänkas.

Siktar på att börja räkna kcal på söndag och väga mig nästa fredag. Är medlem på måbras lättviktarna nu. Fick ett halvår med deras tidning och en pilates-/gymboll för 200 kr, tyckte jag var lagom mycket.

Läser era bloggar men har ingen ork att kommentera just nu. Men heja, heja frikst humör!!!

Återkommer på söndag. Med laddat batteri och ett j*vla-anamma-tänk ;D

Kommentarer
Postat av: »» Michaela / Bloggdesigner ««
Inlägget skrivet: 2009-02-27 Klockan 13:14:49

Hoppas att du får en trevlig fredag :)

Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2009-02-27 Klockan 13:14:49

Det är tungt ibland, men du klarar det!



Vilket bra erbjudande :) vad är lättviktarna?

Postat av: Johanna
Inlägget skrivet: 2009-02-27 Klockan 13:14:49

Komigen nu!! Det är inte många månader kvar till sommaren.. Kämpa kämpa friskt humör skjortan hänger utanför!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback